Prezentacja wyników badań czytelnictwa w 2012 roku |
Tygodnik, czytelnictwo, badania
Przeciętne wydanie Pałuk o nakładzie 12.500 egz. czyta 50.000 osób powyżej 15 roku życia, a w cyklu miesięcznym docieramy aż do 75.000 osób.
Koszt dotarcia do 1000 osób powyżej 15 roku życia poprzez reklamę całostronicową to 32 zł netto.
Koszt dotarcia do 1000 osób powyżej 15 roku życia poprzez reklamę wartości 1000 zł to 20 zł netto.
Jako jedyny tytuł w powiecie żnińskim, mogileńskim oraz w gminie Trzemeszno, Szubin i Kcynia jest sprzedawany w każdej, nawet najmniejszej miejscowości, poprzez własną sieć kolportażu. Prasa regionalna i ogólnopolska ma mniejsze możliwości dotarcia do czytelnika z miejscowości będących w zasięgu Pałuk, gdyż sprzedaje się poprzez Ruch i Pocztę, które ograniczyły tutaj mocną swoją rolę.
Nasi czytelnicy to wartościowa grupa: 78% naszych czytelników to osoby między 20 a 59 rokiem życia, osoby aktywne zakupowo; 67% to rodziny.
(mj), 11 II 2013