na zasadzie wpisowego wynosi:
za
powierzchnię do
40 m2 |
40-75 m2 | 75-100 m2 | 100-150 m2 | 150-250 m2 | 250-300 m2 | 300-450 m2 |
450 zł | 750 zł | 850 zł |
1450 zł | 2000 zł | 3000 zł | 4000 zł |
*jeżeli firma zgłosi swój udział do 30 czerwca
za powierzchnię do
40 m2 |
40-75 m2 | 75-100 m2 | 100-150 m2 | 150-250 m2 | 250-300 m2 | 300-450 m2 |
500 zł | 800 zł | 900 zł |
1700 zł | 2500 zł | 4000 zł | 5000 zł |
*jeżeli firma zgłosi swój udział po 30 czerwca
Dodatkowe
koszty:
* Każde dodatkowe zaproszenie na bankiet (każda firma otrzymuje bezpłatnie zaproszenie na na bankiet, który odbędzie się w sobotę, dla jednej osoby) |
50 zł |
* Wypożyczenie jednego krzesła | 20 zł |
* Wypożyczenie jednego stołu | 50 zł |
DO WSZYSTKICH CEN NALICZAMY PODATEK VAT
W cenę podstawową wchodzi umieszczenie w informatorze
targowym.
Każdy z wystawiających na świeżym powietrzu otrzyma wyznaczone miejsce,
w ramach którego będzie mógł urządzić swoje stoisko.
Zapewniamy
techniczną oprawę targów tzn. pomoc przy rozładunku i
załadunku, wózek widłowy, dźwig, prąd w budynku, dostęp do wody
potrzebnej do prezentacji, ochronę, itp.
PŁATNOŚĆ
Po
zgłoszeniu na targi firma otrzymuje rachunek, płatny w terminie
do 10 sierpnia 2010 roku. Bardzo prosimy, by Państwo zabrali kopię (lub
oryginał) wpłaty ze sobą na targi, co będzie warunkiem wjazdu na teren
wystawy.
INFORMACJA I REKLAMA
Przed targami zapewniamy mocne nagłośnienie imprezy w tygodniku
Pałuki. Będziemy też - podobnie, jak w latach ubiegłych - reklamować
imprezę, wysyłając do rolników indywidualne zaproszenia oraz informacje
w formie druków roznoszonych przez pocztę.
Na targach
gwarantujemy wydanie w nakładzie 8.000 egz. kolorowego
planu targów (można na jego odwrocie zamówić reklamę), na którym
zaznaczone będą lokalizacje stoisk wszystkich firm w nich
uczestniczących. Plan otrzymywać będzie każdy zwiedzający targi.
Oprócz tego, w nakładzie 500 egzemplarzy wydamy informator targowy,
który wystawcy i zgłaszający się do biura targów zwiedzający otrzymają
gratis. Istnieje możliwość wykupienia w tym informatorze strony (lub
jej części) dla szerszego rozreklamowania swej produkcji.
Formy reklamy na targach: reklama