(kwoty netto)
na zasadzie wpisowego wynosi:
za powierzchnię do
40 m2 | 40-75 m2 | 75-100 m2 | 100-150 m2 | 150-250 m2 | 250-300 m2 | pow. 300 m2 |
450 zł | 600 zł | 700 zł | 1250 zł | 1500 zł | 2500 zł | 3000 zł |
Dodatkowe koszty
* Każde dodatkowe zaproszenie na bankiet - 40 zł
(każda firma otrzymuje bazpłatnie zaproszenie na bankiet, który odbędzie się w sobotę, dla jednej osoby)
* Wypożyczenie namiotu - 50 zł (ilość ograniczona)
* Wypożyczenie jednego krzesła - 20 zł
* Wypożyczenie jednego stołu - 30 zł
DO WSZYSTKICH CEN NALICZAMY PODATEK VAT
W cenę podstawową wchodzi umieszczenie w informatorze targowym. Każdy z wystawiających na świeżym powietrzu otrzyma wyznaczone miejsce, w ramach którego będzie mógł urządzić swoje stoisko.
Zapewniamy techniczną oprawę targów tzn. pomoc przy rozładunku i załadunku, wózek widłowy, dźwig, prąd w budynku, dostęp do wody potrzebnej do prezentacji, ochronę, itp.
PŁATNOŚĆ
Po zgłoszeniu na targi firma otrzymuje rachunek, płatny w terminie do 10 sierpnia 2007 roku. Bardzo prosimy, by Państwo zabrali kopię (lub oryginał) wpłaty ze sobą na targi, co będzie warunkiem wjazdu na teren wystawy.
INFORMACJA I REKLAMA
Przed targami zapewniamy mocne nagłośnienie imprezy w tygodniku Pałuki. Będziemy też - podobnie, jak w latach ubiegłych - reklamować imprezę, wysyłając do rolników indywidualne zaproszenia oraz informacje w formie druków roznoszonych przez pocztę.
Na targach gwarantujemy wydanie w nakładzie 8.000 egz. kolorowego planu targów (można na jego odwrocie zamówić reklamę), na którym zaznaczone będą lokalizacje stoisk wszystkich firm w nich uczestniczących. Plan otrzymywać będzie każdy zwiedzający targi.
Oprócz tego, w nakładzie 500 egzemplarzy wydamy informator targowy, który wystawcy i zgłaszający się do biura targów zwiedzający otrzymają gratis. Istnieje możliwość wykupienia w tym informatorze strony (lub jej części) dla szerszego rozreklamowania swej produkcji.